Om os

Når barnet starter i vuggestue, bliver det tilknyttet et primærteam bestående af 2 pædagoger/pædagogmedhjælper. Det giver barnet den vigtige tidlige tilknytning, i form af større tryghed og sikkerhed i af have en nær kontakt til 2 primære voksne. Barnet mødes med anerkendelse, omsorg, nærvær, glæde og respekt i samværet med anerkendende voksne, der ser barnets ressourcer frem for begrænsninger.

Vores mål er, at fremme børnenes trivsel, læring, udvikling og dannelse gennem trygge pædagogiske lærings læringsmiljøer, hvor legen er grundlæggende, og hvor der tages udgangs punkt i et børneperspektiv.

I vores pædagogiske praksis anvender vi ICDP, som en pædagogisk metode til at sikre barnet en psykisk og sund udvikling hele dagen.